photo4life

Direktlänk till inlägg 26 juni 2011

Dagens ridpass

Av Emilia Larsson - 26 juni 2011 12:59

Idag for man ju in till brk och hoppade och det gick jätte bra! :)

Hoppade några enstaka hinder och en bana med bland annat räcke, oxer och en trippelbarr! :D

Han kändes väldigt pigg och framåt idag, han stannade bara nån gång idag av lite olika anledningar men annars gick det verkligen super, är nöjd över han!

 

GLÖM INTE ANMÄLA ER TILL FOTOTÄVLINGEN! :D


Klicka HÄR för att komma till inlägget!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Larsson - 1 juli 2011 14:45

Vinnaren av foto tävlingen blev Jennifer ! Tack för alla fina bidrag!   Mejlar dig så du kan få ditt pris! ;) ...

...

Av Emilia Larsson - 27 juni 2011 21:57

Vill bara meddela er läsare om att det är ganska jobbigt att hålla igång bloggen själv ibland känner jag så kommer inte vara lika aktiv som förr.. Kommer självklart inte ge upp med denna tävlingen som är igång på bloggen och kommer fortfarande blog...

Av Emilia Larsson - 27 juni 2011 19:23


Sofia följde med mig ner till stallet idag, vi gjorde i ordning honom och sen red jag till en äng en bit från stallet där jag skrittade, travade och galopperade! Red med inspänning en stund i början sen tog jag bort den helt och försökte jobba han ut...

Av Emilia Larsson - 27 juni 2011 16:31

Gaash.. så det är varmt ute, kommer ju såklart från stallet för ett tag sedan också och där hade man ju som vanligt ridbyxor och så vidare. Aja har typ nu snabbt nu hunnit dra på mig ett par shorts och ett linne.Men ska typ ta mig en kall dusch sna...

Av Emilia Larsson - 27 juni 2011 04:45


- Jag äger en Canon EOS 1000 D - Min hobby är fotografering och hästar - Jag använder alltid kallt vatten när jag sköljer ur håret - Min favorit årstid är sommar - Min favorit marabou är nog daim eller digistive - Jag gillar att missbruk...

Presentation

 

Jag är en tjej på 14 år som bloggar här! Jag älskar att fota och vara i stallet.

Jag har en medryttar ponny utav rasen Welsh mountain på 6 år vid namn Geronimo.

Vi både tränar och tävlar i hoppning och dressyr. I den här bloggen kommer ni att få läsa mer om Geronimo, min vardag och se en hel del foton! :-)

 

Hoppas ni fortsätter läsa bloggen, puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Dagens ridpass
 Tävlingar
 Frågestund
 Mer foton
 Mer text
 Annat, kommentera isf?

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards