photo4life

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Emilia Larsson - 22 juni 2011 23:07

Nu är bloggen i stort sätt färdig renoverad, rätt så nöjd faktiskt! :D

Vad tycker ni? - Våga kommentera!


Blir väl att dejta sängen på en stund då alarmet går kvart i 8 imorgon, härligt!

Men så är det när man måste hinna packa, göra sig i ordning, äta frukost och såklart glo på tv en stund, haha!


Hinner nog inte blogga mer nudå, men vi får höras på fredag! puss & kram! ♥

 

  

Bild på mina cupcakes jag bakade idag! (:

Av Emilia Larsson - 22 juni 2011 21:10

Tänkte prova på att blogga här på bloggplatsen ett tag och se vad jag tycker om det, om jag är nöjd med det kanske jag stannar vi får se.. Min tidigare blogg kan ni komma till om ni klickar här! :)


Har inte så jätte mycket att skriva i just det här inlägget, tänkte fixa en design inom kort men det är inte så lätt när man är van vid blogg.se ;)

Kan även passa på att säga att jag inte hinner blogga nå imorgon eftersom jag ska iväg med en kompis och sova i husvagn!


Men ni får ha det så bra, puss! ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

 

Jag är en tjej på 14 år som bloggar här! Jag älskar att fota och vara i stallet.

Jag har en medryttar ponny utav rasen Welsh mountain på 6 år vid namn Geronimo.

Vi både tränar och tävlar i hoppning och dressyr. I den här bloggen kommer ni att få läsa mer om Geronimo, min vardag och se en hel del foton! :-)

 

Hoppas ni fortsätter läsa bloggen, puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Dagens ridpass
 Tävlingar
 Frågestund
 Mer foton
 Mer text
 Annat, kommentera isf?

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards